تبلیغات
پایگاه خبری شاهرود - شیوه‏‏های خبرنویسی در شاهرود تبیین شد
 
پایگاه خبری شاهرود
زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت
درباره وبلاگ


اطـلاع رسـانی به هنـگام، دقیـق، شفـاف و هماهنگ، بهترین و بسترسازترین اهرم برای آمـاده كردن افـكار عمـومـی و فرهنگ سازی است.
بر این اسـاس و بـه مـنـظـور اطـلاع رسـانـی، پایگاه خبری شاهرود را ایجاد کردیم.
پایگاه نوپای خبری شاهرود، دست همكاری و هـمـراهی بـه سـوی هـمـه دسـت انـدركاران رسانه های خبری و اندیشه پردازان دراز كرده و خــود را نـیـازمـنـد بـهـره گـیـری از نـظــــرات و تجربیات شما می داند.
استفاده از مطالب و تصاویر وبلاگ با ذکر منبع بلامانع میباشد .

مدیر وبلاگ : خبرنگار
مطالب اخیر
نویسندگان
 با حضور کارشناسان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شیوه‏‏های خبرنویسی و تازه‏های خبر در شاهرود تبیین شد.
 پیش از ظهر امروز شیوه‏های خبرنویسی و تازه‏‏‏های حرفه خبر در رسانه در یک دوره برای رابطان خبر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود تبیین شد. 
در این دوره که‏ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود برگزار شد، عباس وزیری از کارشناسان مسئول امور استان‏های روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، راهکارهای خبرنویسی و ارائه خبر و گزارش‏ به رسانه‏های مختلف را تشریح کرد.
وزیری در این کارگاه آموزشی، عناصر خبر و چگونگی تهیه «تیتر» یا عنوان اصلی خبر را عنوان کرد.
وی گفت: با توجه به عامل‏ زمان، خواننده یا شنونده خبر بی‏صبرانه منتظر است تا از مطلب اصلی‏ خبر آگاه شود و به همین منظور «تیتر» و «لید» نقش زیادی‏ در جذابیت خبر دارد.
این کارشناس تاکید کرد: لید خبر هدایتگر خواننده به درون خبر است و یک خبرنگار و یا تهیه‏کننده خبر می‏تواند با انتخاب لید مناسب خواننده را تا پایان خبر و گزارش‏ ترغیب کند.
در کارگاه آموزشی خبر، کارشناسان و رابطان خبر روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، با تمرین و بازخوانی‏ نمونه‏‏های رایج خبری، به رایزنی و بحث در راستای انطباق با دگرگونی‏های به وجود آمده در شیوه‏ خبرنویسی و تهیه خبر پرداختند.


صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • آخرین بروز رسانی :
.